بروزترین قیمت دلارامریکا
بروزترین قیمت دلارامریکا

بروزترین قیمت دلارامریکا

نکات برنامه ریزی برای تبلیغات رسانه ای بعدی شما در فضای باز

اعلان ها واضح ترین راه ها برای جلب توجه به کسب و کار شما هستند. می توانید یکی از وینیل را با طرحی جذاب بسازید. یا از طرف دیگر، می توانید یک انتخاب پیشرفته با تصاویری مشابه را انتخاب کنید. در هر صورت، یک تابلو تضمین شده است که شما را تحت تاثیر قرار می دهد. شرکت های تبلیغاتی آمل این درایوها را تولید می کند که معاملات را به دنبال دارد. تبلیغات

با این حال، چه چیزی باید در توسعه اعلامیه شما وارد شود؟ آخرین کاری که باید انجام دهید این است که از این رسانه خارق العاده به اندازه کافی استفاده نکنید. به همین دلیل است که ما این وبلاگ و گیره را جمع آوری کرده ایم تا به شما در تصمیم گیری در مورد برنامه درست کمک کنیم. برای آشنایی بیشتر با آنچه که در طرح اعلامیه قرار می گیرد، زیر را مطالعه کنید! بیلبورد

موثرترین روش برای برنامه ریزی یک تابلو

یکی از مواردی که باید به طور مداوم در هنگام تولید یک اعلامیه به خاطر بسپارید، تکنیک KISS است. "ساده و سرراست نگه دار". ممکن است وسوسه شوید که تا جایی که می توانید به جمع خود بگویید در حالی که آنها را مورد توجه قرار می دهید . با این حال، این عجولانه خواهد بود. بهترین نکته برنامه ریزی شما این است که تصویر و مدیریت خود را در چند کلمه که واقعاً انتظار می رود خلاصه کنید. تبلیغات در آمل

علاوه بر این، مطمئن شوید که لوگوی شما قابل توجه است! تبلیغات نویسان زیادی وجود دارند که موارد تکراری زیادی را در هیئت مدیره خود گنجانده اند. این می‌تواند منحرف‌کننده باشد و باعث از بین رفتن برداشت شما شود. همه موارد در نظر گرفته شده، "از نسخه های تکراری قوی استفاده کنید ... و ... آن را فوق العاده تخیلی کنید." تبلیغات

یکی از راه های مبتکر و مهم، فکر کردن به یک شعار مناسب است. چیزی اساسی و عفونی که مطمئناً با جمعیت باقی می ماند، تصمیم مهمی است! این به طور قابل توجهی قابل دوام تر از یک بخش خسته کننده است یا به سختی می توان آن را تکرار کرد. این دستورالعمل ها را رعایت کنید، و یک تابلوی قابل اجرا برای پیشرفت تصویر خود آماده خواهید کرد! بیلبورد تبلیغاتی در آمل

از EOM برای بولتن بعدی خود استفاده کنید

برای پیشبرد تصویر خود با یک اعلامیه با کیفیت آماده اید؟ سعی کنید یک ثانیه بیشتر تلف نکنید! ما اینجا هستیم تا در بالا بردن قابلیت درک تصویر شما کمک کنیم. امروز با ابزار Outdoor Media بدون زحمت ارتباط برقرار کنید تا همه چیز را به دست آورید!

رونوشت بستن:

جیسون سیروتین:

سلام، من جیسون سیروتین هستم. همچنین، امروز با بیل هابز صحبت می‌کنم، که مالک و مالک، رئیس نظارت بر همه چیز، «Efortless Outdoor Media» است، که یک سازمان بیرونی رسانه‌ای است که وضعیت را تبلیغ می‌کند. بهترین نکات برای برنامه ریزی یک تابلو چیست؟

بیل هابز:

این یک تحقیق فوق العاده است. بنابراین، بهترین نکات برای برنامه‌ریزی یک اعلامیه قانع‌کننده این است که شماره یک، آن را تا جایی که واقعاً انتظار می‌رود، اساسی نگه دارید. من مطمئن هستم که همه توسط تابلوهایی هدایت می‌شوند که نمی‌توانید بگویید که تبلیغ‌کننده کیست، موارد تکراری زیادی در بولتن وجود دارد.

شماره دو این است که باید اطمینان حاصل کنید که از تکراری بسیار چشمگیر در بولتن استفاده می کنید، و بعداً باید آن را بسیار نوآورانه کنید. در این راستا، اگر قابل تصور باشد، باید تصویری از چیزی یا شعاری داشته باشید که زمان شما را قرض کند.

و پس از آن، در صورتی که شما این کار را انجام دهید، و این چیزی است که با توجه به تجربه 30 ساله خود، ما در سخت ترین راه ممکن با ارتکاب خطا، آنچه برای مشتریان مفید است و آنچه که با تابلوها سروکار دارد، استفاده کرده ایم. و پس از آن، من به همین ترتیب، فقط برای اینکه به شما فکر کنم، سازمان های مختلفی دارم که با آنها کار کرده ام، من با یک سازمان شماره تلفن کار می کنم. تبلیغات

بنابراین من یک سازمان وام مسکن دارم که یک بولتن داشت و "800 اعتبار جدید" در اعلامیه آنها دارد. بنابراین یادآوری آن چیزی ساده است، با این حال باید آن را به همان سادگی که انتظار می رود داشته باشید. علاوه بر این، شما همچنین نیاز دارید که چیز مهمی داشته باشید و چیزی که آنقدر برجسته باشد که توجه آنها را جلب کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدرضا دوشنبه 24 آبان 1400 ساعت 10:28 http://hamik.blogsky.com

سلام و احترام از شما دعوت می‌کنم تا در نظرسنجی مجمع فعالان بازاریابی و برندینگ شرکت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد